Payrolling: de oplossing voor supermarkteigenaren

24 juli 2018

Krijg weer tijd voor uw klanten met onze supermarkt payroll

Met de supermarkt concurrentie van tegenwoordig is het ontzettend moeilijk om overeind te blijven staan. Assortimenten moeten alsmaar groter en producten moeten goedkoper, terwijl de branche maar blijft groeien. Om bij te blijven en aandacht te besteden aan die ontwikkelingen in de branche, is het misschien wel verstandig om een deel van uw administratieve verantwoordelijkheden uit handen te geven. Hierdoor heeft u weer tijd om u te kunnen focussen op uw supermarkt, uw klanten en op de ontwikkelingen in de branche. Een supermarkt payroll kan u hierbij helpen. We belichten graag de vele voordelen en leggen het principe aan u uit.

Dé oplossing voor uw wisselende werknemers

Werken in een supermarkt is een van de bekendste bijbaantjes voor de jeugd. Waarschijnlijk heeft u daarom vaak te maken met wisselende werknemers: uw personeel gaat bijvoorbeeld studeren in een andere stad, of vindt een ander baantje. En dat is precies waarbij payroll voor supermarkten hulp kan bieden! Payroll zorgt ervoor dat het mogelijk is om verschillende contracten goed te onderhouden en zorgt voor overzicht. Ook bent u flexibeler met een supermarkt payroll, omdat u niet meteen over hoeft te gaan tot het aanbieden van een vast contract. Hierdoor hoeft u minder om te kijken naar uw administratieve verantwoordelijkheden en kunt u andere prioriteiten stellen!

Krijg nooit meer problemen bij ziekte of arbeidsongeschiktheid

Wanneer u een grote hoeveelheid aan personeel heeft, heeft u waarschijnlijk ook vaak te maken met zieken of met werknemers die voor langere periode arbeidsongeschikt worden verklaard. Met onze supermarkt payroll staat u er niet meer alleen voor: Door gebruik te maken van payrolling wordt het risico bij ziekte en arbeidsongeschiktheid overgenomen. Hierdoor hoeft u uw werknemers bij ziekte of arbeidsongeschiktheid niet door te betalen, maar doen wij dit voor u.

Geen zorgen meer om de salarisadministratie met payroll

Is het bijhouden van de salarisadministratie iets waar u elke keer weer ontzettend tegenop ziet? Ook dan is het misschien slim om over te stappen op payroll. Door te gaan payrollen wordt u de salarisadministratie uit handen genomen en hoeft u zich geen zorgen meer te maken over bijvoorbeeld arbeidscontracten, loonbetalingen, ARBO-zaken, pensioenen en verzekeringen. Wij betalen uw personeel uit, houden de arbeidscontracten bij, slaan deze digitaal op en regelen alles omtrent de pensioenen en verzekeringen van uw werknemers. Hierdoor ervaren zij geen negatieve gevolgen.

Profiteer van een sparringpartner met payroll

Naast de zorgen die u ontnomen worden door middel van payroll, krijgt u er ook een professionele en meedenkende partner bij. Wij zijn bijvoorbeeld gespecialiseerd in de supermarktbranche en beschikken over meer dan 17 jaar ervaring binnen de branche. We hebben volledige kennis van de supermarktbranche en haar uitdagingen en kunnen u helpen bij onverwachte gebeurtenissen. Daarnaast zijn wij op de hoogte van belangrijke wijzigingen met betrekking tot de nieuwe Wet Wet en Zekerheid, zodat u hier niet als enige aan hoeft te denken. Bent u benieuwd naar onze mogelijkheden en ziet u een samenwerking wel zitten? Bel ons dan op 088-5363300 of stuur een e-mail naar info@hsumail.nl. We helpen u graag verder om uw supermarkt naar een hoger niveau te tillen!